ChristenUnie-SGP Heerde presenteert verkiezingsprogramma

uitreiking verkiezingsprogrammadinsdag 18 februari 2014 21:22

Ben van der Linde krijgt het verkiezingsprogramma uitgereikt. Het verkiezingsprogramma van ChristenUnie-SGP is ook digitaal beschikbaar.

Samen leven, Samen wonen, Samen werken. Dat zijn de drie hoofdthema’s van het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie-SGP Heerde. “Die thema’s motiveren ons om ons in te zetten voor alle mensen in onze mooie gemeente Heerde” stelt fractievoorzitter Ben van der Linde. “De samenleving dat zijn we zelf. Het in stand houden van een goede samenleving gaat niet vanzelf. Dat vergt inspanningen van burger en overheid. Daarvoor is ook een goede constructieve samenwerking tussen burger en overheid nodig. Juist ook omdat het Rijk steeds meer taken overhevelt naar de gemeenten en aandringt op schaalvergroting, kan het goed zijn om de bestaande samenwerking met buurgemeenten Hattem en Oldebroek verder uit te bouwen. Hierbij is voor ons het uitgangspunt: verdere samenwerking alléén als dat goed is voor de burger.” Het verkiezingsprogramma is al een tijdje te lezen op de website www.heerde.christenunie-sgp.nl. Nu is er ook de papieren versie beschikbaar. Symbolisch overhandigde de campagneleider Jacob Bosma een exemplaar aan fractievoorzitter Ben van der Linde. Plaats van handeling was het Apeldoorns Kanaal bij Vriezes erfgoed, symbolen voor positieve ontwikkelingen in de gemeente Heerde. Van der Linde benadrukt dat de ChristenUnie-SGP zich wil laten leiden en inspireren door de Bijbel, het Woord van God. “We hebben in Heerde inmiddels een lange traditie als christelijke fractie die midden in de samenleving staat. Stabiel en betrokken.”

VerkiezingsprogrammCU-SGP WEB319,1 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'ChristenUnie-SGP Heerde presenteert verkiezingsprogramma'